ПОРЯДОК ДЕННИЙ ВИКОНКОМУ № 6 від 14.08.2018 р.

21. августа 2018 | | Рубрика: Регуляторні акти

ПОРЯДОК ДЕННИЙ ВИКОНКОМУ № 6 від 14.08.2018 р.

58. Про стан підготовки закладів загальної освіти до нового навчального року
Доповідач: Олефіренко О.Ю. – в.о. начальника відділу культури, туризму, освіти, молоді, спорту та охорони здоров’я

59. Про створення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доповідач: Боднарь Р.В. – начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді

60. Про роботу комунального підприємства КП «Коблівський сількомунгосп»
за липень 2018 року
Доповідач: Курічук А.В. – в.о. начальника КП «Коблівський сількомунгосп»

61. Про дозвіл на розробку проектно –вишукувальних робіт по розміщенню
зовнішньої реклами (Яременко В.М.)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

62. Про згоду на проведення проектно –вишукувальних робіт (Яременко В. М.)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

63. Про дозвіл на перенесення власної частини огорожі та воріт
(ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод»)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

П Е Р Е Л І К
рішень в протоколі № 6 засідання виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 14 серпня 2018 року

№ з/п Назва рішення
Номер і дата прийняття рішення Сторінка

58.

59.

60.

61.

62.

63.

Про стан підготовки закладів загальної освіти до нового навчального року

Про створення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Про роботу комунального підприємства КП «Коблівський сількомунгосп»
за липень 2018 року

Про дозвіл на розробку проектно –вишукувальних робіт по розміщенню зовнішньої реклами

Про згоду на проведення проектно –вишукувальних робіт

Про дозвіл на перенесення власної частини огорожі та воріт

№ 58
14.08.2018 р.

№ 59
14.08.2018 р.

№ 60
14.08.2018 р.

№ 61
14.08.2018 р.

№ 62
14.08.2018 р.

№ 63
14.08.2018 р.

________

________

________

________

________

________

Секретар виконкому С.А. Талоха
Коблівської сільської ради

УКРАЇНА
Миколаївська область
Березанський район
Коблівська сільська рада
Виконавчий комітет
57453, Миколаївська область, Березанський район, с. Коблеве вул. Одеська, 4

14 серпня 2018 р. № 6
П Р О Т О К О Л
засідання виконавчого комітету Коблівської сільської ради
ПРИСУТНІ:
Голова засідання
Секретар виконкому — Талоха С.А. – секретар ради

Члени виконкому:
1. Коц Володимир Миколайович — відсутній
2. Феодосов Олександр Анатолійович — відсутній
3. Курічук Аркадій Володимирович
4. Зубко Галина Павлівна
5. Баришов Микола Митрофанович
6. Бойко Віктор Андрійович — відсутній
7. Чебану Вадим Якович
8. Антоненко Олександр Сергійович — відсутній
9. Кепін Іван Григорович
10. Саркісян Саркіс Савікович
11. Пустовойтенко Анатолій Федорович
12. Степаненко Наталя Василівна
13. Макаренко Любов Анатоліївна
14. Олійник Катерина Всеволодівна — відсутній
15. Фісхутдінова Олена Фезиханівна
16. Седько Надія Григорівна
17. Каражей Олександр Михайлович — відсутній
18. Талоха Світлана Аркадіївна
19. Панич Володимир Михайлович — відсутній
20. Пустовойтенко Аліна Миколаївна

Запрошені:
Олефіренко О.Ю. — в.о. начальника відділу культури, туризму, освіти, молоді,
спорту та охорони здоров’я
Боднарь Р.В. — начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді
Курічук А.В. — в.о. начальника КП «Коблівський сількомунгосп»
Лозун С.П. — спеціаліст-землевпорядник сільської ради

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

58. Про стан підготовки закладів загальної освіти до нового навчального року
Доповідач: Олефіренко О.Ю. – в.о. начальника відділу культури, туризму, освіти, молоді, спорту та охорони здоров’я

59. Про створення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доповідач: Боднарь Р.В. – начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді

60. Про роботу комунального підприємства КП «Коблівський сількомунгосп»
за липень 2018 року
Доповідач: Курічук А.В. – в.о. начальника КП «Коблівський сількомунгосп»

61. Про дозвіл на розробку проектно –вишукувальних робіт по розміщенню
зовнішньої реклами (Яременко В.М.)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

62. Про згоду на проведення проектно –вишукувальних робіт (Яременко В. М.)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

63. Про дозвіл на перенесення власної частини огорожі та воріт
(ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод»)
Доповідач: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради

58. СЛУХАЛИ: Про стан підготовки закладів загальної освіти до нового навчального року
ДОПОВІДАЧ: Олефіренко О.Ю. – в.о. начальника відділу культури, туризму, освіти, молоді, спорту та охорони здоров’я
ВИСТУПИЛИ: Пустовойтенко А.Ф., Степаненко Н.В., Зубко Г.П.,
Саркісян С.С., Талоха С.А.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 58 додається (прийнято)

59. СЛУХАЛИ: Про створення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
ДОПОВІДАЧ: Боднарь Р.В. – начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді
ВИСТУПИЛИ: Курічук А.В., Степаненко Н.В., Зубко Г.П.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 59 додається (прийнято)

60. СЛУХАЛИ: Про роботу комунального підприємства КП «Коблівський сількомунгосп» за липень 2018 року
ДОПОВІДАЧ: Курічук А.В. – в.о. начальника КП «Коблівський сількомунгосп»
ВИСТУПИЛИ: Зубко С.С., Саркісян С.С., Фісхутдінова О.Ф., Чебану В.Я., Курічук А.В., Пустовойтенко А.Ф.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 60 додається (прийнято)

61. СЛУХАЛИ: Про дозвіл на розробку проектно –вишукувальних робіт по розміщенню зовнішньої реклами (Яременко В.М.)
ДОПОВІДАЧ: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради
ВИСТУПИЛИ: Саркісян С.С., Зубко Г.П., Пустовойтенко А.Ф.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 61 додається (прийнято)

62. СЛУХАЛИ: Про згоду на проведення проектно –вишукувальних робіт (Яременко В. М.)
ДОПОВІДАЧ: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради
ВИСТУПИЛИ: Саркісян С.С., Зубко Г.П., Пустовойтенко А.Ф.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 62 додається (прийнято)

63. СЛУХАЛИ: Про дозвіл на перенесення власної частини огорожі та воріт
(ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод»)
ДОПОВІДАЧ: Лозун С.П. – спеціаліст-землевпорядник сільської ради
ВИСТУПИЛИ: Курічук А.В., Зубко Г.П., Степаненко Н.В.
ПІДСУМКИ ГОЛОСУВАННЯ: одноголосно «за»
ВИРІШИЛИ: Рішення № 63 додається (прийнято)

Секретар виконкому С.А. Талоха

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 14 серпня 2018 року № 58

Про стан підготовки закладів загальної освіти
до нового навчального року

З метою якісної підготовки закладів освіти до нового 2018-2019 навчального року, проведення поточних та інших видів ремонту, підготовки до опалювального періоду з урахуванням фінансових можливостей та керуючись статі 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання «Програми розвитку освіти Коблівської сільської ради на 2017-2021 роки», затвердженої рішенням XX сесії 8 скликання Коблівської сільської ради від 22.12.2017 р. № 37, виконком сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити:
1.1. Заходи щодо підготовки закладів освіти до нового 2018-2019 навчального року та проведення ремонтних робіт для підготовки до опалювального періоду (додаток № 1);
1.2. Склад комісії з контролю та перевірки підготовки закладів освіти до нового 2018-2019 навчального року (додаток № 2);
1.3. Графік проведення огляду підготовки заходів освіти до нового навчального року та опалювального періоду 2018-2019 років (додаток № 3);
1.4. Форму акту з прийому підготовки закладів освіти до нового навчального року (додаток № 4).

2. Комісії з контролю та перевірки підготовки закладів освіти до нового 2018-2019 навчального року (голова Коц В.М.):
2.1. Згідно з графіком провести огляд підготовки закладів освіти до нового навчального року;
2.2. Інформацію про підсумки огляду підготовки закладів освіти до нового навчального року надати виконкому сільської ради до 23.08.2018;
2.3. Виконачому комітету Коблівської сільської ради клопотати перед сесією сільської ради про придбання комп’ютерної техніки для класів інформатики.

3. Контроль виконання даного рішення покласти на члена виконавчого комітету Макаренко Л.А.

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Додаток № 1
до рішення № 58 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.

ЗАХОДИ
щодо підготовки закладів освіти Коблівської сільської ради
до нового 2018-2019 навчального року та опалювального періоду

№№ Види робіт ЗЗСО ЗДО Джерела фінансування
бюджет інші надходження
1 2 3 4 6 7
1. Ремонт покрівлі Рибаківський
2. Ремонт системи опалення
3. Ремонт водопо-стачання та водовідведення
4. Ремонт підлоги
5. Ремонт електро-
обладнання
6. Загальні заходи
7. Ремонт 1 класів до НУШ Всі ЗЗСО 250 тис.грн.
8. Ремонт їдальні Новофедо
рівський ЗЗСО 400 тис.грн.
Всього витрат:

За рахунок коштів місцевого бюджету майже в повному обсязі виконані заходи програми щодо соціального захисту дітей пільгових категорій, проведені роботи, спрямовані на покращення матеріально-технічного стану закладівосвіти.
В ОТГ функціонує 9 закладів освіти: 4 заклади загальної середньої освіти, 5 закладів дошкільної освіти.
В 5 закладах дошкільної освіти Коблівської сільської ради виховується 340 дітей. На виконання розпорядження Кабінету Міністрів від 06 грудня 2017 року №871 – р «Про створення додаткових місць у закладах дошкільної освіти».
В квітні 2018 року завершено капітальний ремонт приміщень Українського ЗДО «Васильок».
• Придбано килим, телевізор. кухонний інвентар, посуд, холодильник, мебля.
• Замінено двері.
• Проведено
естетичне оформлення групового приміщення, створені всі необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Предметно – ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові осередки обладнанні в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом.
• Встановлено електрообігрівачі.
• Побудовано дитячу туалетну кімнату, яка ще потребує ремонту
В Новофедорівському ЗДО «Сонечко» проводяться капітальні ремонти та оновлюється матеріальна база.
• Замінено вікна та двері
• Реконструйовано опалення, водопровод, каналізаційна система, електромережі.
• Встановлено витяжна система
• Придбано електричну плиту, кухонне обладнання, посуд, меблі, постільну білизну, комп’ютерна техніка, телефізор, пилосос, праска.
• Проволиться капітальний ремонт спортивної зали та ізолятора
В Коблівському ЗДО «Сонечко» було проведенно кронування дерев, санітарну побілку харчоблоку, естетично оформлено кімнати, облаштовано і прибрано навколишню територію.
У Виноградненському ЗДО «Золотий півник» створені відповідні умови для навчання та виховання дошкільників.
Слід відзначити високий рівень підготовки зазначених закладів освіти до нового навчального року.
Станом на 15 серпня 2018 року в результаті злагодженої співпраці адміністрації та трудових колективів із батьківськими та учнівськими колективами впорядковано пришкільні та спортивні майданчики: викошено траву, підбілено бордюри, пофарбовано дерева, впорядковано клумби, виконано розмітку на футбольних полях, бігових доріжках, пофарбовано спортивне обладнання.
У закладах загальної середньої освіти на 80% закінчено ремонтні роботи. Ряд закладів мають як надвірні туалети, так і внутрішні санітарні вузли.
Спортзали, навчальні майстерні та актові зали закладів загальної середньої освіти відповідають нормативним вимогам.
У всіх топкових та котельнях закладів освіти проведено поточні ремонти. До опалювального сезону станом на 15 серпня готові 9 топкових і котелень закладів освіти. 22серпня планується повірка димоходів.
Проведено поточні ремонти окремих приміщень усіх закладів освіти.
Приміщень і будівель закладів освіти, що перебувають у аварійному стані чи потребують капітального ремонту, немає.
Рибаківський ЗЗСО потребує ремонту зовнішньої тепломережі, а саме утеплення.
Проведено поточні ремонти 5 перших класів ЗЗСО, за кошти місцевого бюджету на суму 150 тис. грн. на будівельні матеріали та 100 тис.грн. на поточний ремонт. В Коблівському, Рибаківському та Новофедорівському ЗЗСО ремонтні роботи вже завершено. 20 серпня планується завершити ремонт першого класу в Українському ЗЗСО.
Проходять ремонтні роботи їдальні та харчоблоку Новофедорівського ЗЗСО, виділено з місцевого бюджету 200тис.грн. Закуплено обладнання: витяжка, електром’ясорубка, холодильник, морозильна камера, протирочна машина, електросковорода. Заклади забезпечено достатньою кількістю відповідної якості посуду, холодною та гарячою проточною водою, необхідною кількістю деззасобів, виділено з місцевого бюджету 200тис.грн.
Встановлені металопластикові вікна на суму 100тис.грн. за залишок освітньої субвенції (17шт.-Український ЗЗСО, 6шт.- Коблівський ЗЗСО, 1шт.-Новофедорівський ЗЗСО). Виконано поточні ремонти в Коблівському ЗЗСО на суму 11,500тис.грн., Рибаківському ЗЗСО на суму 8,900тис.грн., Новофедорівському ЗЗСО на суму 7,600тис.грн., Українському ЗЗСО на суму 7,600тис.грн.
Проводиться заміна огорожі Коблівського ЗЗСО за кошти місцевого бюджету на суму 340тис. грн.
У липні 2018 року відділом КТОМС та ОЗ Коблівської сільської ради було проведено процедуру закупівлі шкільних меблів, комп’ютерного приладдя (телевізори, сканери, принтери, документ-камери та ламінатори) та укладено договір на суму 204,620 тис. грн. З них 200,620 тис.грн. –кошти освітньої субвенції, 4,0 тис.грн. –кошти з місцевого бюджету.
У серпні 2018року оголошено тендер на закупівлю дидактичних матеріалів на суму 190 тис.грн. Тендер відбудеться 15 серпня 2018року.

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Додаток № 2
до рішення № 58 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.

СКЛАД
комісії з перевірки та контролю виконання робіт та прийому закладів освіти
до нового навчального року та опалювального періоду 2018-2019 років

Голова комісії
Коц В.М.- заступник голови Коблівської сільської ради

Члени комісії:
Олефіренко О.Ю. – в.о.начальника відділу КТОМС та ОЗ Коблівської сільської ради
Курічук А.В. – начальник КГ Коблівської сільської ради
Коновалова К.А. — представник Березанського міжрайонного управління Держпродспоживслужби (за узгодженням)
Боднарь Р.В. – начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді
(за узгодженням)
Панич Н.Д. – завідувач методичним кабінетом відділу КТОМС та ОЗ Коблівської сільської ради
Абуздін С.А.- спеціаліст Коблівської сільської ради

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Додаток № 3
до рішення № 58 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.

ГРАФІК
проведення огляду підготовки закладів освіти
до нового навчального року та опалювального періоду 2018-2019 років

16.08.2017 – с. Коблеве; с. Рибаківка
17.08.2017 – с. Українка; с.Новофедорівка

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Розрахунки
по заходам щодо підготовки
до нового 2018-2019 навчального року та опалювального періоду
закладів освіти

№№ Назва закладу Види робіт, матеріали Одиниця виміру,
кількість Загальна сума
( грн.) Джерела фінансування
бюджет інші надходження
1 2 3 4 5 6 7
2
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Розрахунки
по заходам щодо підготовки
до нового 2018-2019 навчального року та опалювального періоду
закладів дошкільної освіти
№№ Назва закладу Види робіт, матеріали Одиниця виміру,
кількість Загальна сума (грн.) Джерела фінансування
Бюджет
(грн.) інші надходження
1 2 3 4 5 6 7

Розрахунки
по заходам щодо підготовки
до нового 2018-2019 навчального року та опалювального періоду
закладів позашкільної освіти
№№ Назва закладу Види робіт, матеріали Одиниця виміру,
кількість Загальна сума (грн..) Джерела фінансування
Бюджет
(грн.) інші надходження
1 2 3 4 5 6 7
1.

2.
3.

Додаток № 4
до рішення № 58 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.

АКТ
ПРИЙОМУ ГОТОВНОСТІ
_________________________ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДО 2018/2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Повна адреса______________________________________________________________
Телефон____________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника закладу освіти ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Відповідно до рішення виконавчого комітету Коблівської сільської ради № ___ від «__» серпня 2018 року перевірку проводила комісія у складі:

Голова комісії
Коц В.М.- заступник голови Коблівської сільської ради

Члени комісії:
Олефіренко О.Ю. – в.о.начальника відділу КТОМС та ОЗ Коблівської сільської ради
Курічук А.В. – начальник КГ Коблівської сільської ради
Коновалова К.А. — представник Березанського міжрайонного управління Держпродспоживслужби (за узгодженням)
Боднарь Р.В. – начальник відділу соціального захисту сім’ї, дітей та молоді
(за узгодженням)
Панич Н.Д. – завідувач методичним кабінетом відділу КТОМС та ОЗ Коблівської сільської ради
Абуздін С.А.- спеціаліст Коблівської сільської ради

Затверджена рішенням сесії Коблівської сільської ради від…. …..

Комісією встановлено:
1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за закладом освіти певної ділянки адміністративної території — _________________________________.

2. Наявність копій первинних списків дітей 6-річного віку, одержаних від виконавчої влади ____________________________________________________________________.

3. Обладнано для шестирічок:
Спалень_____, кімнат для відпочинку____, спортмайданчиків ______________.

4. Кількість:
груп продовженого дня____, у них дітей ______; кімнат для відпочинку ______.

5. У 2018/ 2019 навчальному році в закладі освіти буде навчатися_____класів, _______учнів, з них у І зміну ____ кл., у II зміну ___кл.
Середня наповнюваність класів 1—9 _____, 10—11____.

6. Наявність проекту плану роботи закладу освіти на новий навчальний рік _____________________________________________________________________________.

7. Стан та якість ремонту приміщень:
капітального________________________________________________________________
поточного __________________________________________________________________ .
8. Виконавець робіт з ремонту будівель _________________________________________.

9. Стан території та її площа_____________________________________________________,
кількість дерев _______, у тому числі фруктових _______, ягідних кущів _______, квітників________, теплиця (оранжерея) _____.

10. Кількість і стан допоміжних споруд___________________________________________
_____________________________________________________________________________.
Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан _____________________________________________________________________________.

11. Огорожа навколо території закладу освіти та її стан _____________________________________________________________________________.

12. Навчально-дослідна ділянка та її характеристика _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

13. Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан _____________________________________________________________________________.
_____________________________________________________________________________.

14. Наявність та стан готовності до нового навчального року кабінетів:

Кабінети
(набора-торії) Кіль¬
кість Укомплектовано навчальним обладнанням відповідно до Переліку навчально — наочних посібників і навчального обладнання Наявність перспективного плану обладнання кабінету Наявність правил безпеки і пам’яток для кабінетів навчальних закладів, їх виконання
повністю частково є немає
Біології, фізики, хімії
тощо Суміщені (комбіно-вані)

15. Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:

Вид майстерень Площа, кв. м Кількість
робочих
місць Наявність обладнання та інструмента за нормою Тип
підлоги Освітленість Наявність актів перевірки (електрозахист, вентиляція)
З обробки металу та деревини
З обробки харчових продуктів
З обробки тканини
Інші

16. Наявність кабінету профорієнтації ____________________________________________.

17. Наявність методичного кабінету______________________________________________.

18. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників________________________ .

19. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання


з/п Назва ТНЗ Кількість У тому числі
1 2 3 справні несправні
Комп’ютери та комп’ютерна техніка
Магнітофони
Телевізори Електрофони Кінопроектори Діапроектори Радіовузол
Мовна лабораторія
Епіпроектори
Пристрій для за-
шторювання
Екрани
Інші пристрої

20. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами _____________________________________________________________________________.

21. Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

22. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо)________________________________________________________________________.
Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп
_____________________________________________________________________________.

23. Наявність їдальні або буфету ______________________________________________________________.
кількість посадочних місць ____________, забезпеченість та стан меблів ____________________________________________________________________________,
забезпеченість технологічним обладнанням_______________________________________,
санітарний стан ______________________________________________________________,
умови для миття рук __________________________________________________________.
Наявність проточної води: холодної _____, гарячої ________.

24. Організація питного режиму________________________________________________.

25. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів:
хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей _________________________.

26. Наявність і стан бібліотеки ______________________________________________.

27. Фонд підручників ______________, художньої літератури _____________, періодичних видань___________________.
Забезпеченість підручниками за предметами ____________________________________.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

28. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами ____________________________________________________________________.

29. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення________________
____________________________________________________________________.

30. Наявність і стан протипожежного обладнання:
протипожежні щити _________;
вогнегасники_______________;
блискавкозахист__________________;
пожежні водойми (гідранти) ________;
пожежні рукави ___________________;
наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації __________________________.

31. Стан покрівлі _______________________________________________________________.

32. Наявність і стан інженерних комунікацій:
водопостачання_______________________________________________________________,
газопостачання (електропостачання) _____________________________________________,
каналізація ___________________________________________________________________.

33. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в закладі освіти_______________________________________________________________________.

34. Потреба підвезення дітей до закладу освіти:
вирішена_________; необхідно вирішити__________.

35. Наявність підсобного господарства та його стан_________________________________.

36. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо)________________________________________________________________________.

37. Готовність закладу освіти до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан
_____________________________________________________________________________.

38. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ________________________.

39. Наявність та реєстрація колективного договору _________________________________.
____________________________________________________________________.

Висновок комісії про готовність закладу освіти до нового навчального року
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Голова комісії: В.М. Коц

Члени комісії: О.Ю. Олефіренко
А.В. Курічук
Р.В. Боднарь
К.А. Коновалова
Н.Д. Панич
С.А. Абуздін

АКТ (ПАСПОРТ)
готовності закладу дошкільної освіти (ясла-садок)
до початку 2018 — 2019 навчального року

Складений « » серпня 2019 р.
Повна назва, тип, № закладу освіти, рік будівництва ______________________________________________________________
Повна адреса ______________________________________________________________
Телефон: ______________________________________________________________
Прізвище, ім’я по батькові керівника закладу освіти ____________________________________________________________________________________________________________________________
Відповідно до розпорядження Коблівської сільської ради від “___” __________ 2018 р. перевірку проводила комісія в складі:
1. _________________________________________________від Коблівської сільської ради
2. _________________________________________________від відділу КТОМС та ОЗ
3. _________________________________________________від профспілки
4. _________________________________________________від Держпродспоживспілки
5. _________________________________________________від пожежного нагляду

Комісія встановила:
1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за закладом освіти певної ділянки: __________________________________________________________________________
2. Наявність копій первинних списків дітей шестирічного віку, одержаних від виконавчої влади __________________________________________________________________________________________________________________________
3. Наявність проекту плану роботи закладу освіти на новий навчальний рік:
_____________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Наявність документації: ділова документація ведеться відповідно до вимог Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 01.10.2012 р. № 1059__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. У 2018-2019 навчальному році в закладі освіти нараховується 1-й класи_____________________________________________________________________________________________________________________
6. Кількість педагогічних вакансій: (вказати фах та кількість годин на тиждень_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Якість ремонту:
— капітального -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
— поточного – ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконавець ремонту будівель:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Стан прилеглої території та її площа:
Кількість насаджених дерев в тому числі фруктових дерев кущів, квітників__.
Наявність упорядкованих майданчиків для сміттєзбірників, їх стан: _
Навчально–дослідні ділянки та їх характеристика: ____________________________________________________________
Огорожа навколо території закладу освіти та її стан_________________________________________________________
Спортмайданчик та його спортивні споруди, їх стан _____________________________________________________________

9. Стан групових приміщень:
Вікові групи Кількість Укомплектовано навчально – ігровим обладнанням Санітарний стан Освітлення,
електро-
ізоляція
повністю частково
1,5-2 р.
2-3 р.
3-4 р.
4-5 р.
5-6 р.
10. Стан меблів:
11. Кількість кімнат для відпочинку (ігор): спалень:
12. Тип освітлення групових приміщень: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Забезпечення приміщень освітленням згідно із нормою:
Стан залів, кабінетів, інших приміщень:
Площа (м кв.) Наявність
обладнання,
наочності Освітлення Електроізоляція
Фізкультурний зал
Музичний зал
Методичний кабінет
Медичний кабінет
Студія зображувальної діяльності
Логопедичний пункт
Кабінет практичного психолога
Пральня
Харчоблок
13. Стан і умови зберігання технічних засобів навчання:
№ п/п Назва технічних засобів навчання Є в наявності З них справних Потребують ремонту
1 Комп’ютер
2 Принтер
3 Музичний центр
5. Магнітофон
6. Телевізор
7 DVD програвач
14. Книжковий фонд методичного кабінету (кількість):
книжок: _______________________________________________________________
брошур _______________________________________________________________
науково – педагогічних та методичних посібників: _______________________________________________________________

16. Стан музичного, спортивного залів, забезпеченість обладнанням відповідно до норм та його стан: _______________________________________________________________
17. Наявність медичного кабінету: ________________________________________________________________
18. Хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей___________________________________________________________
19. Організація питного режиму: _____________________________________________________________
20. Організація безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу
(наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з ОП):
Протокол № засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності від р.__________________________________________________
21. Наявність документів про опір ізоляції електромережі і заземлення: __________________________________________________________________
22. Встановлення у закладі протипожежного режиму: Наказ № від р. «Про призначення відповідальних за дотримання протипожежного режиму та техніки безпеки в ЗДО»_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, рукави, вогнегасники):.
23. Стан інженерних комунікацій:
Водопостачання:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Опалення: _______________________________________________________________
Каналізації: _______________________________________________________________
Центральної вентиляції : _______________________________________________________________
24. Стан підсобного господарства: _____________________________________________
25. Висновок комісії про готовність закладу освіти до нового навчального року: ___ заклад дошкільної освіти (ясла-садок) умови:

Голова комісії: _________________

Члени комісії: _________________ _________________
_________________
_________________
_________________
_________________

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 14 серпня 2018 року № 59

Про створення комітету забезпечення
доступності інвалідів та інших маломобільних
груп населення до об’єктів соціальної та
інженерно-транспортної інфраструктури

Відповідно до статей 32, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Типового положення про комітети забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури», затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Міністерства праці та соціальної політики України від 08.09.2006 р. №300/339, Указу Президента України від 18.02.2007р. №1228/2007 «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями» та враховуючи соціальну значимість вирішення проблеми щодо створення безперешкодного доступу інвалідів до обєктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Створити комітет забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури та затвердити:
1.1. Положення про комітет забезпечення доступності інвалідів та інших
маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури в редакції (додаток № 1);
1.2. Склад комітету забезпечення доступності інвалідів та інших
маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури за списком (додаток № 2).

2. Контроль виконання даного рішення покласти на члена виконавчого комітету Бойко В.А.

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Додаток № 1
до рішення № 59 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.

Положення
про комітет забезпечення доступності інвалідів та інших
маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-
транспортної інфраструктури

1. Комітет забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно- транспортної інфраструктури ( далі — комітет доступності) є консультативно-дорадчим органом, який утворюється при виконавчому комітеті сільської ради з метою координації роботи, пов’язаної із створенням на території сільської ради інвалідам ( у тому числі інвалідам із зору та тим, які пересуваються у візках, а також дітям-інвалідам) та іншим маломобільним групам населення ( далі – маломобільні групи населення), безперешкодного доступу до об’єктів соціальної інфраструктури ( житла, громадських і виробничих будинків, будівель та споруд, спортивних споруд, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів).

2. Комітет доступності у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, в тому числі Порядком проведення консультацій з громадськістю з питань формування реалізації державної політики ( затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.жовтня 2004 року №1378), а також цим Положенням.

3. Основними завданнями комітету доступності є:
— забезпечення та здійснення громадського контролю щодо відповідності житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, у тому числі спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів території населених пунктів вимогах чинних будівельних норм;
— підготовка пропозицій підприємствам, установам, організаціям з питань створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, у тому числі спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів;
— розроблення пропозицій щодо удосконалення нормативів та стандартів стосовно безперешкодного доступу маломобільних груп населення.

4. Комітет доступності відповідно до покладених на нього завдань має право:
— залучати для розгляду питань, пов’язаних з його діяльністю, спеціалістів структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради, підприємств, установ та організацій ( за згодою їх керівників), а також незалежних експертів;
— одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
— заслуховувати на своїх засіданнях інформацію структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради з питань, що належать до його компетенції;
— проводити засідання комітету доступності з питань, що належать до його компетенції.

5. Комітет доступності проводить свою діяльність на основі взаємодії з структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.

6. Склад комітету доступності формується з числа представників структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради, на які покладено вирішення питань благоустрою, житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури, транспорту, та фізичних осіб ( за їх бажанням).
Члени сільського комітету доступності виконують свої обов’язки на громадських засадах.

7. Комітет доступності очолює голова, який за посадою є заступником сільського голови, (за згодою).
8. Регламент комітету доступності.
Формою роботи комітету доступності є засідання, що проводяться щоквартально.
План роботи комітету доступності та порядок денний засідання комітету доступності формуються за пропозиціями його членів і затверджується головуючим.
Засідання комітету доступності вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, як дві третини його членів.
Рішення комітету доступності ( план роботи, порядок денний) вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів комітету доступності. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення комітету доступності оформляються протоколом, який підписують головуючий та секретар, а при відсутності голови — заступник голови та секретар.
Протокол складається протягом трьох робочих днів після засідання.
Примірники протоколу надсилаються всім членам комітету доступності секретарем у п’ятиденний термін після складання протоколу, для врахування під час прийняття остаточного рішення або в подальшій роботі.

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Додаток № 2
до рішення № 59 виконавчого комітету
Коблівської сільської ради
від 15 серпня 2018 р.
Склад
комітету забезпечення доступності інвалідів та інших
маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Власюк В.Д. заступник сільського голови з питань
ЖКГ та благоустрою

Курічук А.В. в.о. начальника КП «Коблівський
сількомунгосп»

Дмитрієва Л.С. директор територіального центру
соціального обслуговування

Боднарь Р.В. начальник відділу соціального захисту,
сім’ї, дітей та молоді

Абуздін С.А. інспектор з охорони праці та цивільного
захисту

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 14 серпня 2018 року № 60

Про роботу комунального підприємства
КП «Коблівський сількомунгосп»
за липень 2018 року

Відповідно до підпункту 3 пункту «а» статті 29 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні, розглянувши та заслухавши інформацію КП «Коблівський сількомунгосп» про роботу за липень 2018 року, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію КП «Коблівський сількомунгосп» за липень 2018 року та план роботи на серпень 2018 року, прийняти до відома.

2. Комунальному підприємству «Коблівський сількомунгосп» та відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього середовища, інфраструктури, містобудування, архітектури та капітального будівництва продовжувати:
— відпрацьовувати заборгованість населення, контролювати сплату за спожиті комунальні послуги;
— впорядковувати облік абонентів;
— не допускати появи заборгованості по заробітній платі працівників комунальних підприємств;
— розробляти плани роботи комунального підприємства на наступний місяць;
— заключати договори на надання послуг з постачання холодної води та водовідведення, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, в зв’язку з введенням в дію нових тарифів;
— активізувати роботу по реконструкції водопровідної мережі в с.Рибаківка;
— забезпечувати своєчасне вивезення сміття відповідно до заключених угод з території узбережжя Чорного моря;
— забезпечити безперебійну подачу питної води, особливо під час високого плюсового температурного режиму;
— максимально швидко забезпечувати ремонт пошкоджених водомереж населених пунктів ОТГ;
— головним бухгалтерам виконкому та комунгоспу провести ревізію мотокос та забезпечити звіт перед виконавчим комітетом.

3. Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою :
-тримати на контролі та систематично проводити роз’яснювальну роботу серед населення по правилах благоустрою та утримання територій біля сміттєзвалищ (правила пакування та складування сміття);
— виявляти та притягувати до відповідальності осіб, що порушують Правила благоустрою ;
— відпрацювати питання по усуненню стихійних сміттєзвалищ в селах Лугове,Морське,Рибаківка,Українка;
— забезпечити придбання мотокоси для Новофедорівського старостинського округу.

4. Контроль виконання даного рішення покласти на члена виконавчого комітету Коца В.М. та заступника сільського голови по питанням житлово-комунального господарства та благоустрою Власюка В.Д.

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ
Від 14 серпня 2018 року № 61

Про дозвіл на розробку проектно –
вишукувальних робіт по розміщенню
зовнішньої реклами

Відповідно пункту 13 пункту «а» статі 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяву громадянина України Яременко Василя Миколайовича, про дозвіл на розробку проектно – вишукувальних робіт по розміщенню зовнішньої реклами, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1. Дати дозвіл громадянину України Яременко Василю Миколайовичу на розробку проектно –вишукувальних робіт по розміщенню зовнішньої реклами (біг-борд) в кількості одна штука по вул. Десантника, с. Рибаківка, Березанського району, Миколаївської області, за умови обов’язкового погодження з комунальним підприємством КП «Коблівський сількомунгосп».

2. Проектно-конструкторську документацію виготовити згідно чинного законодавства.

3. Контроль виконання даного рішення покласти на члена виконавчого комітету Коца В.М.

В.о. сільського голови С.А. Талоха
Секретар ради

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 14 серпня 2018 року № 62

Про згоду на проведення
проектно –вишукувальних робіт

Відповідно підпункту 9 пункту „а” статті 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши заяву Яременко Василя Миколайовича та копію договору купівлі-продажу земельної ділянки від 08.07.2018 року, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1.Дати згоду Яременко Василю Миколайовичу на проведення проектно-вишукувальних робіт для будівництва житлового будинку на власній земельній ділянці за адресою: вул. Десантників, 5, с. Рибаківка в межах території Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області.

2. Проектно-конструкторську документацію виготовити згідно чинного законодавства.

3. Контроль виконання даного рішення покласти на члена виконавчого комітету Коца В.М.

В.о. сільського голови С.А. Талоха
Секретар ради

УКРАЇНА
Коблівська сільська рада
Березанського району Миколаївської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 14 серпня 2018 року № 63

Про дозвіл на перенесення власної частини
огорожі та воріт

Відповідно до підпункту 9 пункту «а» статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяву представника ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод» Герасимова Романа Разяповича про дозвіл на перенесення власної частини огорожі та воріт, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1. Відмовити ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод» на перенесення власної частини огорожі та воріт по пр-ту Курортному, 39, с. Коблеве, Березанського району, Миколаївської області.

2. Рекомендувати розробити технічну документацію щодо встановлення(відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) та поновити договір оренди земельної ділянки з Коблівською сільською радою.

3. Контроль виконання данного рішення покласти на члена виконавчого
комітету Коца В.М. та заступника сільського голови по питанням житлово-комунального господарства та благоустрою Власюка В.Д..

В.о. сільського голови
Секретар ради С.А. Талоха

Зробимо Коблеве краще!

Оставить комментарий

Вам нужно войти sein, чтобы оставить комментарий.