13. Повноваження органів місцевого самоврядування та дер-жавних органів контролю щодо виконання правил благоустрою

20. Апрель 2015 | | Рубрика: Інше

13.1. Виконавчим комітетом сільської ради затверджуються норми накопичення  твердих побутових відходів для житлових будинків, установ, закладів та підприємств громадського призначення.

13.2. Покласти на виконавчий комітет сільської ради такі повноваження:

— затвердження переліку вулиць, площ і провулків, які підлягають механізованому прибиранню, а також черговість їх прибирання в літній та зимовий період року;

— внесення змін до переліку місцевих територій, які підлягають прибиранню силами суб’єктів господарювання;

— контроль за станом експлуатації та утримання зелених насаджень незалежно від форм власності;

— розробка перспективних напрямів у розвитку зеленого господарства.

Виконком сільської ради має право встановлювати їх власникам зони прибирання прилеглої озелененої території в розмірах, що перевищують встановлені цими Правилами.

13.3. Згідно з чинним законодавством України, нагляд за дотриманням санітарних правил утримання вулиць, дворів та інших територій, а також місць громадського користування, пляжів здійснюється органами міліції, санепідемстанцією, державним управлінням екології та Коблівської сільською радою.

13.4. Дільничні інспектори відділу міліції зобов’язані:

— здійснювати постійний контроль за санітарним станом території закріпленої дільниці;                                 

— виявляти осіб, які порушують санітарний стан і правила благоустрою території,  та в установленому порядку оформляти на них   матеріали і направляти   їх   для   розгляду   у  адміністративну комісію виконкому,   прокуратуру чи до суду. 

 14. Додержання тиші в громадських місцях >>>

Зробимо Коблеве краще!

Оставить комментарий

Вам нужно войти sein, чтобы оставить комментарий.